VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 15 September 2014

PANAS KEMBALI, PRODUK ISRAEL DIKESAN DIJUAL DI TESCO


Seorang pengguna Facebook, Satria Wirang telah memuat naik sebuah gambar ‘panas’ yang menunjukkan pasar raya Tesco menjual mangga dari israel.

Tesco Malaysia perlu segera menjawab permasalahan ini. Jika benar, pihak bertanggungjawab perlu ambil tindakan segera.

Walaupun serangan di Gaza, Palestin sudah berhenti, kempen boikot barangan israel nampaknya semakin suam dan suram, kini tesco pula mengundang kemarahan umat islam dan rakyat malaysia amnya kerana israel telah membunuh ribuan umat Islam di sana.

Kalau Perdana Menteri najib razak umumkan Malaysia sebuah negara islam yang menjadi contoh kepada dunia Islam. Kami rakyat MALAYSIA mendesak kerajaan ambil tindakan segera demi menjaga sensitiviti umat Islam di MALAYSIA..

Perhatian semua umat Islam, jaga-jaga semasa membeli belah di Pasaraya. Yang ini dia beli di Tesco, mungkin tempat lain pon ada. Mohon sebarkan agar yang lain tidak terkena.

Adakah dengan berhentinya perang, Kempen BOIKOT barangan israel juga berhenti?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.