VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 17 September 2014

PENDEDAHAN UST AHMAD AWANG WUJUDNYA UG KETIKA PENUBUHAN KERAJAAN PAS PERAK


Oleh Teuku Zacharyah Iskandar

PENDEDAHAN UST AHMAD AWANG WUJUDNYA UG KETIKA PENUBUHAN KERAJAAN PAS PERAK.

Ustadz Ahmad Awang Bekas MSU PAS

Saya percaya InsyaAllah PAS akan terus kehadapan maju terutama sekali yg telah di tegas tadi, di ulang-ulang oleh pelbagai perwakilan tentang bagaimana kita tidak sepatutnya berfikir yg kita hendak berpakat dengan Umno..

Yang itu saya katakan itulah pendirian kita dan kita memperkasakan Pakatan Rakyat. Jadi dalam hal ini kerana ada pihak perwakilan yg ada mengatakan tadi bila cakap bab Umno, siapalah diantara kita ini yg mereka tu nak berunding nak pergi bersama dengan Umno...??

Saya nak bagi tahu ketika kami di Perak membuat keputusan dulu tegas sungguh untuk tidak bersama dengan Umno dan putuskan dah bersama Pakatan Rakyat, untuk bersama DAP dan PKR.

Saya di hubungi oleh pimpinan tertinggi.. "Tidak bolehkah kita mengkaji keputusan itu untuk kita bersama parti bersama Umno.."
Ada saudara-saudara.. Jadi jangan cakap tak ada. Cuma tak nak sebut siapa. Tapi saya nak katakan ada.. Sebab itu janganlah saudara-saudara terus membuat keputusan seolah-olah PAS semua yang ada dalam ini tidak yang berfikir begitu..( bergabung dgn UMNO ) sebenarnya memang Ada..!!

NOTE :

Menantu Presiden PAS Dapat ESOS hampir 500 ribu Unit (PATUTLAH.........)

Semak harga saham Kumpulan Perangsang ni RM1.80 seunit.
ESOS ni harga RM1 seunit.
Ertinya Din Ayam boleh buat untung atas angin 500k x 0.80 = RM400,000

Ni baru setahun. Tahun2 lain???

Patutlah bapak mertua pertahan Khalid Ibrahim habisan tak nak bagi lepas.

Sampai sanggup buat kerajaan perpaduan dgn UMNO hanya kerana hendak mempertahankan Khalid Ibrahim.

Langkah pertama putar belit serta tafsir semula Klausa dalam perlembagaan PAS supaya Presiden mempunyai kuasa VETO dalam membuat sebarang keputusan walaupun ianya bertentangan dengan keputusan Ahli Jawatan Kuasa PAS Pusat..

Langkah kedua semaikan Doktrin Wala' ke dalam pemikiran Ahli PAS.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.