VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 17 September 2014

Pro Hadi Keluar Dewan Tanda Protes Mat Sabu Yang Tidak Wala' Kepada Presiden


Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu menafikan tindakan sekumpulan Pemuda PAS meninggalkan dewan ketika beliau memulakan ucapan sebagai tanda protes.

Sebaliknya Mohamad berkata kumpulan tersebut meninggalkan dewan kerana mahu menunaikan solat asar.

"Kita mula dah lewat, masa saya nak berucap itu dah masuk waktu asar, jadi ada yang keluar untuk solat.

"Perkara macam itu saya tak anggap ia protes," katanya ketika sidang media selepas merasmikan Muktamar Pemuda PAS Malaysia di dewan Chon Moi, di sini, hari ini.

Ketua Pemuda PAS Malaysia, Suhaizan Kaiat sependapat dengan Mohamad dan menganggap ia bukan satu protes.

Terdahulu Malaysiakini melaporkan sekumpulan 50 orang anggota Pemuda PAS Malaysia yang didakwa sebagai 'Pro Hadi' (kumpulan penyokong Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang) meninggalkan dewan muktamar sebaik saja Mohamad memulakan ucapan.

Kumpulan 50 orang penyokong Hadi itu dikatakan memakai vest yang bertulis "Kami menyokong Presiden dan Majlis Syura Ulama".

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.