VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 2 February 2014

PANAS ISU JDT! Komen Dari Revolusi FAM


Aku nak menyentuh sikit mengenai segelintir penyokong JDT ni.Aku terbaca beberapa komen dan status yang mengatakan sebelum JDT ini muncul

1.Stadium-stadium bola di Malaysia ini banyak kosong
2.Tanpa JDT ini bolasepak di Malaysia tak meriah
3.Kononnya pablo aimar dan figueroa tak seronok bermain bolasepak di Malaysia kerana liga kita bermain secara kasar.
4.Kebanyakkan pasukan negara kita bermain secara kuno dan sepak melambung. Dan menghalang JDT dari terus bermain secara moden dan cantik

Tolong la kepada penulis tersebut jadi waras sikit boleh tak.Kebanyakkan pemain di JDT itu jugalah permain berstatus kebangsaan.Apabila bermain untuk pasukan Harimau Malaya.Adakah corak mereka bermain secara tiki taka juga? Yang aku tengok ada mirip-mirip choki-choki sikit.Makin melambung-lambung lagi aku tengok bola tu pergi.
Tanpa JDT stadium di Malaysia tak meriah.Habis tu yang kedah treble,kelantan treble tu orang mana tengok?Orang bunian ke?ke warga bangladesh?

Insiden T-team boikot game.Terus korang kata sepatutnya ikut law FIFA.Kena beri kemenangan percuma kepada JDT.Itu aku setuju.Kalau ikut law memang kena beri kemenangan percuma.Tapi lupakah anda semua bahawa JDT pernah juga memboikot perlawanan di Stadium Darul Makmur tahun lepas. Jadi sekarang korang ikut law mana?

Menyentuh isu Aimar dan Figueroa tak seronok bermain di Malaysia kerana corak kasar ditunjukkan oleh pasukan-pasukan yang berentap di liga kita.Suka aku nyatakan disini.Korang boleh cakap kat dua import tu
"Hey dude,i think both of you can play guli or chess. It less pain and fun too.Futhermore if u have luck.U can win a lot of guli too". Macam la dua orang pemain ini tak pernah bermain di peringkat tertinggi. Aksi-aksi di liga luar lagi ganas.Kaki terpatah dua selamba je. Shawcross tu.sampai sekarang tak insaf-insaf lagi menebas kaki orang.

Tengok bola ni kena releks je.Makin korang duduk defend dan up pasukan makin orang duduk provoke. Aku bukan apa.Panas dengan kenyataan beberapa orang fans JDT ni yang acap kali mengatakan tanpa mereka(JDT) stadium banyak kosong dan tak meriah.Habis tu yang duk julang piala setiap tahun tu team mana.Afrika utara ke?

Copy dari Revolusi FAM

6 comments:

  1. ‘Mantap Bro’ – Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !!
    http://aurawave2u.com/gebu19

    ReplyDelete
  2. Sy tk menyebelahi mana-mana pihak, tetapi cara penulisan ni nampak pihak mana 'si hati tisu yang tersentap'.. Nmpk perubahan suasana bolasepak kita berbanding 10 tahun yg lepas..Ambil yg positif bro, baru meriah bolasepak negara kita.. Yg negatif kita perbaiki lg.. Peace!

    ReplyDelete
  3. Aimar dan Figueroa tak seronok bermain di Malaysia bukan sebab kasar kot, sebab takut cara permainan berubah, main serupa pemain Malaysia...

    ReplyDelete
  4. Salaam.

    Kalau ada yang sentap bab bola melambung2 tu.

    Try tonton gameplay Bayern Munich nie; tengok passing diorang.

    https://www.youtube.com/watch?v=XexrjsolWLc

    ReplyDelete
  5. stadium kosong tanpa JDT..hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheeh..nak tergelak hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhaa..

    ReplyDelete
  6. Mental sudah calar...huhuhu...hati sudah panas....huhuhu...sudah terbukti tanpa jdt stadium lengang. Hahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.