VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Wednesday, 5 February 2014

Bas Pasukan JDT Menghala Ke Kuantan Terlibat Dengan Kemalangan


Bas yang membawa pasukan JDT terlibat dengan satu kemalangan semasa dalam perjalanan ke Kuantan, Pahang.

4 comments:

  1. Kah..kah... d padang buat hal atas jalan pun buat hal memang tuhan laknat orang2
    Sombong & angkuh. Elok main bola sendiri lawan sesama sendiri dah tentu menang kan tak babit orang awam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa benda la kau ni . 1 malaysia pun perangai kau mcm bdk2 . Ta matang . Walaupun aku bukan org joho . Tapi hormat la .

      Delete
    2. rilek la der..

      Delete
  2. Racist la kau ni bro

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.