VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Wednesday, 18 September 2013

Menteri beristeri Dua Hina Rakyat Miskin


"Minyak petrol naik (harga), pastinya tidak memudaratkan rakyat kerana yang ada kereta besar adalah orang-orang besar dan berkemampuan, (sedangkan) orang kampung ada tidak berkereta," kata anggota Parlimen Kinabatangan Bung Mokhtar Radin


Tidak puas hati dengan perkara itu, beliau terus dihujani kemarahan, antaranya seorang pengguna Twitter dikenali @ayeemin berkata:

"Kereta bukan hanya untuk orang kaya. Hari ini, ia keperluan. Tetapi beristeri dua hanya untuk orang kaya."

Bung sebelum ini mendapat liputan meluas selepas mengambil pelakon Zizie Izette sebagai isteri kedua pada 2010. - Malaysiakini

Psst! Kesal dengan pandangan menteri-menteri hari ini. Terlupa kesenangan yang dia kecapi pun datang dari rakyat. Hidup tak selalunya di atas. Ingat tu.

Orang kampung memang ada yang tak berkereta tapi yang guna motor, generator dan enjin sangkut tu dia tak guna petrol/diesel ke? Dah tu, harga petrol kat pedalaman bukannya murah pun. Dari dulu lagi dorang dah tanggung harga mahal, bila sekarang dah naik 20sen, dia ingat petrol naik 20sen juga ke? Biasanya berkali ganda harga dia naik. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.