VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 12 December 2012

Konspirasi Botak Gendut Untuk Menyokong AES

SEBARKAN KEPADA RAKYAT





Pelesit Jalanan Yang Dimaksudkan Oleh Majalah 3, Pelakon Utama Pelumba Di Jalan Raya Yang Digembar Gemburkan Oleh Mazidul - Kantoi Sudah , Bergambar Bersama Helicopter 

konspirasi Majalah Tiga Untuk Menyokong AES


siapa YANG makan Cili Lebih Dialah Yang TErkena Buasir, Kami Pun Tak TeriMa RakAn DAn KAwan Kawan PenfitNah Dan Taik Dadah..... seperti kaMu 

Alhamdullilah , walaupun bikers setiap hari di fitnah, dicerca, diburukkan , kita semua masih bersatu dan sehati sejiwa kerana bikers ajer yang akan memahami bikers, tiap hari kita ditindas dengan pelbagai dugaan tak kira di media atau pun dijalanraya. Banyak kerja amal yang kita lakukan mereka tak nampak , tapi lakonan dan perancangan jahat dari pihak yang tidak bertanggujawap telah banyak membuat semua bikers diperburukkan.... apa pun harap semua bikers terus bersatu, kuatkan semangat dan terus berusaha membersihkan apa yang telah mereka burukkan. 


Riders bersatu melawan Mazidul Akmal Sidek dan Majalah 3?


Baru2 ini Majalah 3 menyiarkan rencana mengenai gaya pemanduan berbahaya rakyat malaysia dan menekankan peranan AES di Malaysia.

Apa yang mencetuskan kemarahan riders ini ialah ;


1. Aksi lakon semula digambarkan sebagak aksi sebenar.



2. Ketika menyampaikan perlakuan tersebut MAS seolah2 mengambarkan betapa jahat dan kejinya bikers yang terlibat dalam aksi lakon semula itu.



3. Mereka digelar pelesit jalanan.



4. Sebagai pelakon mereka hanya melakonkan watak yang disuruh. Bukan bermaksud mereka berhak dimaki dan digambarkan sebagai watak sebenar dalam rencana itu.



5. Bikers tidak kisah jikalau majalah 3 memberitahu bahawa itu ialah aksi lakon semula.



6. Tetapi kecewa, sudah la lakon semula digambarkan sebagai keadaan sebenar, dituduh lagi.



7. Bahkan enggan minta maaf dan mengatakan tidak mengetahui hal tersebut.



8. Bukti menunjukkan biker bergambar di depan helikopter yang turut dinaiki oleh Mazidul.



9. Jika anda perhatikan rakaman rujuk sini 




Anda juga akan dapati bahawa ia memang lakon semula yang digambarkan sebagai aksi sebenar.



10. Bila penonton2 majalah 3 sudah tahu bahawa mereka tertipu.. apa perasan mereka?



Majalah 3 dan MAS sepatutnya lebih bertanggungjawab dalam menyampaikan sesuatu. Kita tidak marah jika ia lakon semula. Kita faham. Tetapi kita kecewa bahkan rasa tertipu apabila aksi lakon semula digambarkan seperti kejadian sebenar bahkan lebih kecewa bila pelakon2 digelar pelesit jalanan meskipun mereka hanyalah disuruh berlakon.. kalau la mereka tahu bahawa mereka perlu berlakon untuk buruk2kan geng bikers, mungkin dari awal lagi mereka tidak mahu melibatkan diri dalam rakaman ini.. hummm..

Siapa cakap aku tak sokong AES? Hah...

Mai sini sat aku nak cerita kat hangpa pasai apa aku tak suka AES kat Malaysia nie.. Hangpa tengok la sendiri, AES ada stop tak? kot la ada time ka.. Hangpa tengok tengah2 malam berapa buah kereta dan moto dok atas jalan.. kalau pukul 2 pagi, 3 pagi dok kat traffic light sorang2.. mai mana2 malaun ka.. ragut ka.. cedera kan kita ka.. nak rompak ka.. camera tu bukan boleh ambik picture pon selain dari tangkap laju dan blah traffic light.. Kalau waktu puncak aku setuju sangat apa guna MIROS kalau tak kaji semua nie.. Apa function traffic light?


Tengok la sendiri masti hangpa setuju dengan aku

AES di USA & AES di Malaysia


[PERLU TAHU] Apa Itu AES?



3 comments:

  1. kalau dah mat rempit tu mat rempit gak!...sama lah ko ngan mazidul bahalol...


    org bantah AES tu pasal mentekedarah duit rakyat....rakyat tak berkompromi kalau ko dah melanggar lampu merah tu...mahunyer ada apek tua tgh lalu memalam...ko yg buta warna merah tu suka hati nak langgar.....dah tu kawan ko tu pulak yg pegi ...layan majidul boncit tu apsal....bila kena kencing ngan botak lahanat tu...ko marah plak....dah tentu tv3 duku tu kan kaki fitnah.....bila dah kena batang hidung ko....baru nak sokong pakatan....hari tu gua nampak geng2 rempit ko ni do terkedek2 ngan Zahid hamidi ngan boto besau dia....sama lah ko rang sumua....padan ngan muko.....hahahhaha

    ReplyDelete
  2. tak payah buat statement mintak maap le...
    gi je awana sabtu ahad, besepah big bike race kat jalan raya.
    yang dah padam pun ada.

    aku pun main moto jugak...
    yang si pelakon tu pun main sauk je apa majibol tu suruh.
    takde pikir keselamatan diri langsung. lepas tu bila dpt gelaran
    pelesit rempit persatuan bikers nak meroyan.

    patutnya gi sekeh kepala sorang skali kat pelakon biker tu.
    yang gi bengap sangat bahayakan diri kat jalan raya lepas tu bagi busuk nama bikers tu buat apa?...tkde otak mau pikir ka sebelum buat tu?ke majidol bagi imbuhan tebal sampai ikut je apa dia suruh.

    ke nak gelemer dapat masuk tv?
    kalau time willey tu jatuh apa dapat??bebal!

    ReplyDelete
  3. Persoalannya, siapa dan dimanakah bikers berdua tu, kenapa hingga kini masih menjadi rahsia mereka tak tau ke mereka dah kena kencing.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.