VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Saturday, 10 November 2012

Hina ISLAM? Ustaz Azhar Idrus Belasah Rosyam Noor



Anugerah Skrin 2012 : Ustaz Azhar Idrus Belasah Rosyam Noor



Ni ialah kenyataan segera oleh ustaz azhar. Kita boleh nilai dan ada diantara kita yang sama-sama lihat dan dengar ucapan dia sekarang.

Apa pendapat sahabat?Orang macam ni adakah dikenakan hukuman?Lawak jenis apa ni? -Addin

Lawak Rosyam Noor Di Anugerah Skrin 2012 Timbulkan Kontroversi



Nampaknya selain daripada kehambaran ASK2012, satu lagi topik hangat yang dibincangkan oleh pengguna Internet Malaysia ialah berkenaan lawak yang telah dibuat oleh Rosyam Noor ketika menjadi salah seorang penyampai anugerah. Rosyam Noor telah berganding bahu dengan Erra Fazira dan membawakan watak Captain Hook.
rosyam noor ask2012
Lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor seolah-olah menyindir TV Al Hijrah. Namun segelintir pihak menyatakan yang Rosyam Noor tidak sensitif dan telah menghina Islam. Di bawah ialah petikan lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor.
Nasib baik kita kat TV3 bley cuit-cuit, kalau kat TV Al-Hijrah cuit pun tak boleh
Setahu Abang Nara, selalunya penyampai anugerah akan diberikan skrip untuk dibaca ketika berada di atas pentas. Namun Abang Nara tak pasti sama ada lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor ini adalah berdasarkan skrip ataupun terkeluar secara spontan. Apa pendapat anda? -beautifulnara


Ucapan Terpuji Pierre Andre


"Anugerah paling bernilai yang kita ada adalah kalimah Laa 'ilaa haillallah, Jagalah kalimah ini dalam diri kita".

1 comment:

  1. Sbnrnya kata2 yg Rosyam lahirkan tu.masih trlalu umum,dan brbagai maksud bolih di trjmahkanya.mungkin Jahil,mkin sngaja,mkin trsasul dan mkin juga tidk sngaja.tapi walaupun apa pun.kita tggu apa responya.dari situ baru kita tau apa jawapanya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.