VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 7 October 2014

Twitter Najib Di Serang Rakyat Kerana 20 Sen


Hangpa tak kasihan ker Najib diserang bertubi2 'MINYAK 20 SEN'... Puas Rosmah nak re-tweet balik...

AMEK HANG!!!.. “Macam mana nak bertolak pulang kalau isi minyak pun tak cukup duit. Naik kereta lembu lah macam ni !!!"

PEMIMPIN YANG TAK SEDAR DIRI.. SUBSIDI RAKYAT HANG KURANGKAN & HAPUSKAN.. TETAPI ELAUN & GAJI HANG RAKYAT TETAP TANGGUNG !!!

Protes 20 Sen, Sampai Najib Mengalah Dengan RAKYAT

2 comments:

  1. najib + rosmah ada perasaan kah??? ada hati kah??? ada akal kah???
    inikah cara & tindakan org yang berakal menangani masalah rakyat???

    ReplyDelete
  2. PM kita sekarang ini dikensli sebagai "Silver Spoon" sebab semenjak beliau lahir ke dunia ini beliau tidak pernah susah,miskin dan berlapar sebab bapa beliau PM Malaysia ke 2 Tun Abd Razak.Dari kecil sehingga dewasa PM Dato Seri Najib tak pernah merasai kehidupan org2 susah di Makaysia ni.Maklumlah semasa remaja dihantar belajar ke luar negara dan bila berumur 29 tahun dilantik menjadi MB Pahang yg termuda berusia 29 tahun di Malaysia sebab mengenangkan jasa2 Tun Abd Razak.
    Manalah PM Dato Seri Najib nak mengerti hidup susah kalau beliau sentiasa cukup rezeki dari dilahirkan sehingga kini.Kalau nak berubah cuma Allah sahaja yg boleh memberi hidayah kpdnya.
    Wahai rakyat Malaysia bila mahu memilih Pemimpin pilihlah Pemimpin yg berjiwa rakyat..Jangan memilih golongan Bangsawan dan Elit menjadi Pemimpin kamu.Sampai disini saja nasihat saya nak cakap pjg2..takut orang jemu membacanya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.