VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 29 August 2014

Polis Halang Demo Desak Hentikan Hubungan Dagang Malaysia-Israel?






1.1994 Parlimen Malaysia meluluskan pindaan terhadap akta larangan perdagangan yg membenarkan Malaysia berdagang dgn Israel

2.1996 Kabinet Malaysia memuktamadkan arahan buka pintu berdagang dgn Israel

3.2014 Jumlah dagangan Malaysia membantu ekonomi Israel menjangkau USD 1b dan menjadikan negara ini antara rakan dagang utama.

Malaysia munafiq....simpati untuk Palestin ttp berdagang bantu ekonomi Israel.

SAMM bersama beberapa organisasi (ngo / parti politik) berarak ke MiTi untuk mendesak Malaysia hentikan berdagang bantu ekonomi Israel. Regim ini menjadikan Malaysia munafik...
Demi perjuangan kemanusiaan sejagat mereka telah berkumpul
29 Ogos, 2.30 ptg (mula berkumpul selepas solat Jumaat. Berkumpul dan berarak dari Masjid Wilayah, Jalan Duta, Kuala Lumpur.)

2 comments:

  1. Cantiklah tu! Di suatu ketika sokong Palestin dan di ketika yg sama gak berdagang dgn negara Zionis. Macam kelakuan Abdullah bin Ubay bin Salul, bapak MUNAFIK.

    ReplyDelete
  2. pak polisi hanya menurut perintah pak barua yahudi dlm s ana...tu pasal la..kena gangguan dan terpaksa diberhentikan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.