VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 9 September 2013

[Video] Khutbah Tentang Harga Bahan Api Meningkat, Subsidi di Kurangkan _ Dr.Asri

Dr. Asri bersama YB Tuan Haji Abd Rashid Tim Ketua Menteri Pulau Pinang. 

Minta sultan-sultan, gabenor-gabenor ,perdana menteri, menteri-menteri ,pembesar-pembesar,
agamawan, mufti-mufti dan rakyat bawahan sila dengar penjelasan yang sebenar-benarnya bahawa islam agama yang adil hanya iman dan taqwa yang ikhlas akan jadi orang yang mulia disisi ALLAH azza wajalla.



Khutbah Tentang Subsidi pada 6hb Sept 2013:


Khutbah yang sangat mantap. dari hati pengkhutbah masuk ke jiwa pendengar. bukan macam tok-tok khatib yang lain. baca khutbah dari mulut dari teks sampai ke jemaah pun takat telinga aja, tak masuk ke hati. Balik solat jumaat, tak dak apa kesan.. Kalu macam ni lah setiap masjid punya semangat 'roh' khutbah, tak dak budak mude 'ponteng' khutbah.. Lepak kat parking motor..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.