VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 29 July 2013

Ustaz Azhar Idrus di FITNAH, Macai umno KEJI!

Semakin Keji FITNAH Macai UMNO

Macai umngok tak pernah lepas untuk membuat fitnah!!! Fitnah telah menjadi darah daging macai umngok yang bodoh lagi bangang!!!

Gambaq memang edit. Nak bagi nampak real gambar yang edit perlu blurr kan sedikit gambar agar cantuman wajah supaya macai-macai lain dapat hanguk sama-sama.

Lain kali nak edit gambaq p kelas adobe dulu belajaq.. Hang tak dak bakat nak edit gambaq.. Bodoh piang..

Sudah-sudah la macai ooooiiii.. Tak habis-habis nak fitnah.. Apa yang hangpa dengki sangat dengan ustaz azhar idrus pun aku ta tau la.. Yang hang dok kata kehulu kehilir ini sekurang-kurangnya dakwah dia dah banyak buat orang bukan islam masuk islam dan mendalami islam.. Hang ada ka? Dah la tak payah nak cari sangat nak FITNAH orang la.. Tak takut dosa la hang nie..

Hang nie jenis manusia yang benci jalan kebenaran.. Benci orang yang nak menuju kebenaran.. Benci manusia mendapat kebenaran.. Bahkan hang sanggup bergolok bergadai untuk manusia terus hidup dalam kesesatan dan kedurjanaan.. Tidakkah ini ibarat iblis bertopengkan manusia?

Mai kita tengok gambar sebenar
Dimana kedudukkan Ustaz Azhar Idrus?


1 comment:

  1. bangang punya macai....kalau btul pun dan dia dah berubah atau dipulihkan apa tak boleh dengar ceramah dia ke???nilailaa hujah dan dalil dia dulu baru ikut ...dasar manusia bodoh macai macai niii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.