VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 25 November 2012

[MAHA2012] "Buah Istimewa" Najib Di Pamerkan, Jangan Gelak

Semasa pembukaan MAHA2012 aku Blogger Pakat-Pakat Kalih berkesempatan menghadiri dan meluangkan masa aku di program MAHA.. Banyak benda aku belajar kat sini.. Sejak Kebelakangan ini nama najib sering kita lihat dimana2.. Tapi kali nie aku rasa agak pelik dan nak tergelak pon ada.. Jom la kita tengok sendiri macam mana rupa "Buah Istimewa" Najib nie.. Bukan setakat "Buah Istimewa" Najib bahkan buah Noh dan Muhyiddin pon ada.. Nampaknya nie konsep mengampu yang jelas dan nyata.. Apa tujuan sebenar meraka buat semua nie? 




Buah Rock Melon ini telah masuk Pertandingan Hasil-Hasil Pertanian




Ada pulak yang cakap nie guna teknologi dari jabatan pertanian, jangan cakap nie jadi secara semula jadi sudah la.. ini ukiran dari Unit Pembangunan Komoditi Serdang dan Bahagian Hortikultur, Negeri Terengganu.. 

Selalu orang yang ada "buah" nie berani orangnya.. Ada jantannya.. Tapi sayang "buah" dia di buat Pameran 

Aku cuba search hukum mengukir nama pada buah buahan ni tapi tak jumpa kalau sapa boleh tolong bagus juga.

Jangan gelak, jangan kutuk, jangan perli dan jangan doa hancurkan buah ini...ia salah di sisi UMNO/BN! anda cuma boleh senyum kambing jer untuk lihat buah 'NAJIB' ini, kerana bukan mudah untuk melihat buah 'NAJIB' ini di pamerkan di depan orang ramai... :)) -andak
#Ingat NAJIB tak ada 'buah'...rupa rupanya ada.


Aku tau mesti korang nak hentam aku sebab hadir program nie.. kononnya dia di buat oleh umno dan aku hadir.. Dan sini aku nak SOUND, aku pergi pogram nie satu lambang, logo tetera lambang keris bogel.. Aku pergi sana  cuma untuk mencari ilmu, dan tak salah zku ikot program macam nie asalkan berguna.. Kalau orang ISLAM pon kaji kepakaran teknologi israel, Apa salah aku pergi ke MAHA2012.. Asalkan aku tidak menoyokong Kerajaan sekarang


Adakah mereka mahu samakan dengan yang ini

Kalimah Allah pada Buah Rock Melon




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.