VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 20 February 2015

Mengecam Tindakan Umno Menganjurkan Forum Lucah


Institusi Pendidikan Dijadikan Tempat Pembodohan Mahasiswa.

Merujuk kepada situasi Politik semasa, kami berpandangan bahawa Program Penerangan Pemuda UMNO yang dijalankan oleh YAB Khairy Jamaludin bersama Peguam Pendakwaraya Kes Fitnah Liwat II, Tan Sri Shafie Abdullah adalah bermotifkan politik.

Institusi pendidikan dijadikan tempat untuk menyebarkan dakyah politik kebencian UMNO terhadap Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, DS Anwar Ibrahim yang sedang menjalani hukuman pemenjaraan politik (Political Prisoner) di Sungai Buloh atas dakwaan Kes Fitnah Liwat II.

Kami mengecam sekeras-kerasnya institusi pendidikan seperti Universiti Awam dan Politeknik dijadikan platform untuk menyebarkan dakyah yang jijik dan kotor sehinggakan menggunakan pendekatan lucah dalam program tersebut.

Oleh yang demikian, kami akan menggerakkan kekuatan anak muda dari Pulau Pinang untuk membanteras segala program yang bersifat LUCAH dan sekaligus menjadi medan UMNO untuk terus memperbodohkan mahasiswa serta menjadikan institusi pendidikan bebas dari segala pengaruh politik.

Kami menyeru semua mahasiswa serta anak muda yang mempunyai jiwa yang besar untuk terus melawan anasir-anasir yang jahat daripada UMNO dari terus bermaharajalela.

Ayuh semua, bersatulah untuk REFORMASI!

Mohd Ikhwan Nasser
Koordinator Lang-Gar!

1 comment:

  1. nie belukang naik pun atas ihsan pak mentua...klu naik dari bawah...jadi tukang sapu aje la kot? baik uruskan dengan baik kem belia dan sukan..la nie cacamerba aje gamaknya...lawan pasukan 1malaya nie dgn solomon island ka, tonga ka, papua new guniea ka, or western samoa ka...agak -agak menantu pak lah nie bolehkah 1malaya nie monang> yg monang muyngkin menari zumba aje la kot>? kah..kah..kah..?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.