VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 13 May 2014

Ini Hanya "Sandiwara Cinta" Mad Said Dan Kawan-Kawannya Kepada Najib Razak


Itu sebab aku pernah kata politik Malaysia ( khususnya politik Melayu) sentiasa panas. Tak kira dari mana pihak atau kumpulan mana pun , sentiasa bergelora. Kadang-kadang gelora itu secara berasingan , kadang-kadang berlaku secara serentak.

Biasanya gelora itu berlaku semasa kerana disebabkan adanya pemilihan dalam parti . PKR, DAP dan PAS yang Islamist pun tak terlepas dari bahana ini.

Waktu ini yang sedang bergasak ialah PKR . Sebabnya mereka dalam proses pilihanraya parti.

Dengan apa yang berlaku ( mungkin diluar jangkaan) di Trengganu , sekurang-kurangnya PKR boleh tersenyum kerana mereka tidak bersendirian bergolak. Ada kawan iaitu umno yang turut sama bergolak. Jadi, media tidaklah menumpukan kepada PKR sahaja. 

Apa pun apakah akal bos2 di utusan dengan perkembangan di Trengganu. Apakah mereka akan letakkan dimuka depan peergolakkan di Trengganu ? Apakah mereka akan temuramah sekor dua untuk menghentam Ahmad Said ?

Seronok juga lihat perkembangan baru di Terengganu. Tapi janganlah mengharapkan sangat perkembangan ini benar-benar akan menggegarkan suasana politik umno khususnya di Trengganu.

INI SEKADAR ACAH MAK ENON oleh Ahmad Said dan penyokong2nya.

PERCAYALAH DALAM SEHARI DUA INI MENCICIT LAH DIA ORANG MASUK SEMULA DALAM KADANG UMNO.  

Kita semua tahu dalam umno kalau dah ada tempat...dah dapat kedudukan...dah dapat kuasa INCOME dah main juta-juta . Berani sungguh ke mereka nak gertak Najib ?

Najib campak sarang kerangga berbondong-bondonglah mereka datang melutut depan Najib mohon belas kesian supaya jangan diapa-apakan.

Semua orang tahu orang-orang umno ni pelahap wang ringgit. So Najib campak projek yang nilainya MILLION-MILLION, berlumba-lumba mereka datang memungut projek-projek itu nanti.

PAS Jangan suka sangat boleh dapat Terengganu.. Sat lagi mad said buat U-TURN kempunan pulak..

Iqbal

1 comment:

  1. Setuju..klaw dah mulut perut mcm keli afrika. .nak melahap jee keje...dah xda jawatan..ugut keluar parti..apa pun mangkaq lah nie...pastu..nak masyukkkk.... sanggup u turn balik..sampai bila x sudah aii..dalam kubur nanti x boleh nak u turn dah...bawa bawa lah sedar sikit..nie bkn kpada mat said hjee..tp kpada sesiapa yg rasa konon nk berjuang demi rakyat..sebenarnya demi kaum kerabat..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.