VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 6 March 2014

Utusan Padam Berita Takut Kena Saman Lagi


Utusan yang gemar di kenali sebagai akhbar dan yang popular melalui kes saman yang acap kali kalah dalam perbicaraan.. Menarik balik laporan berita mereka lewat malam semalam..

Apa tujuan utusan tarik balik laporan berita ini adakah untuk elak di saman kerana mengeluarkan berita fitnah yang di rujuk dari blog dan facebook pro umno..?

Kejadian sebenar belaku apabila seorang lelaki di percayai seorang melayu dalam lingkungan 40-an datang dari tepi pentas ceramah lalu menghulurkan salam berisi telur busuk.. Dan lelaki terbabit berjaya di cekup dan terus di bawa ke IPD Bandar Perda, SPT, Pulau Pinang.

Dalam kejadian ini menunjukkan perancangan rapi dari puak-puak ini dari sebelah petang dan sehingga kejadian berlaku.. Lelaki melayu ini tidak berseorangan.. Dari cerita urus setia yang berada di tempat kejadian menampakkan kejadian ini dalam perancangan rapi.. Bermula dari si perlaku, unit media mereka, orang yang berperanan melindung si perlaku dan bawa ke kereta polis..

Dalam laporan media pro umno-bn utusan online melaporkan berita tidak tepat, Teresa Kok ditampar seorang lelaki..

PERMATANG PAUH 5 Mac – Ceramah anjuran pembangkang di Taman Cermai di sini yang dihadiri Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok bertukar kecoh apabila dia ditampar seorang lelaki tidak dikenali selepas menyampaikan ceramahnya sebentar tadi.

Teresa kemudiannya dibawa keluar dari lokasi ceramah berkenaan manakala lelaki terbabit berjaya melarikan diri. - UTUSAN ONLINE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.