VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 5 December 2012

Berita Susulan Selepas Ceramah Merdeka Rakyat Gombak di Serang Anak Lelaki Omar Din

SEBARKAN KEPADA RAKYAT 



Anda rasa anda layak? Berminat?
Tapi pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas kerosakan akal fikiran anda setelah terlibat dengan gerombolan ini.




Laporan polis yang telah dibuat atas nama YDP PAS kawasan GOmbak dalam insiden berlaku semalam.

Pemuda UMNO yang di upah membuat PROVOKASI di Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak malam tadi. Kenal pasti muka mereka dan kita cari sampai jumpa.
Ada yang ingin dibuat menantu mereka-mereka ini?

Budak-budak sekolah yang telah diberi upah diarah untuk membuat provokasi di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam tadi. Ada kenal anak siapa ini?
Terima kasih kepada pemberi maklumat pada kami.

Wanita UMNO ini antara yang meroyan malam tadi memaki hamun Anwar Ibrahim dan PR di Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak. Memalukan Islam, Melayu dan kaum hawa sahaja.
Apapun, kita doakan beliau diberi petunjuk dan hidayah memangkah bulan. :)

Polis FRU yg tidak membuat apa-apa TINDAKAN dan TANGKAPAN semasa gangguan UMNO terhadap Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak malam tadi, tetapi semasa BERSIH 3.0 mereka sangat agrasif. Malah, mereka pula kelihatan menjadi penjaga setia kepada puak-puak samseng UMNO/BN.
Kata DS Anwar, kita menang, kita sekolahkan balik mereka cara manusia lebih berakhlak. Bukan jadi pencacai kepada Barisan Nasional.

Haha. Lihat! UMNO sendiri mengaku mereka memulakan dahulu dengan menggunakan frasa "keluar menyuarakan bantahan aman". Dan beginilah cara UMNO/BN melaporkan berita mereka supaya orang percaya. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya ke tanah juga.

Berita dari Berita Harian hari ini, sekarang sudah terbukti siapa yang mulakan provokasi itu. Persoalannya: Siapakah kumpulan bermotosikal tersebut yang menyerang petugas dan juga orang awam semasa program ceramaha malam tadi?

laporan polis oleh PR kepada rusuhan pemuda umnuu gombak ditapak program PR malam td..

Ydp pas gombak membacakan press statement selepas membuat laporan polis..


Adalah dimaklumkan pada tarikh 4.12.2012 hari selasa malam, ketua pembangkang anuar ibrahim akan datang ke gombak utara bt 8, diharapkan tuan tuan dapat menurunkan seberapa ramai pemuda cawangan bagi menghalang kehadiran beliau ke gombak utara. Tuan tuan! Gombak Utara adalah maruah kita, sama samalah kita turun beramai ramai pada malam tersebut.

A.kum & slm perjuagan.. diseru semua ketua 4 sayap caw2 (Cawangan-cawangan). PDM (Pusat Dun Mengundi) Bt (batu) 9 Gbk (gombak) dpt (dapat) menurunkan seberapa ramai ahli caw.ke perkarangan pjb (pejabat) Dun Simpang bt 8 gbk (gombak) mlm (malam) ini jam 8mlm (malam) bg (bagi) menyokong BANTAHAN kehadiran KETUA PENGKHIANAT BANGSA ke kg kita gbk (gombak) utara.. moga kita sama2 dpt (dapat) membela kg kita & mempertahankan kubu kuat kita dr (dari) dikhianati oleh egen ZIONIS ini… su (setiausaha) pdm (Pusat Dun Mengundi) bt (batu) 9 gbk (gombak).


VIDEO

Inilah perangai pecacai UMNO. Terpekik dan terlolong menggangu ceramah Pakatan Rakyat malam tadi di Gombak...


Siapa ganggu siapa?
Inilah tamadun politik UMNO, ajak berdebat tak mahu!

Inilah situasi yang berlaku semalam.Datang ceramah orang, buat kacau, selepas itu, kata ceramah PR ganggu mereka dulu. Samseng UMNO sanggup mahu bunuh orang Melayu sendiri. Jangan lupa hadir petang ini pukul 3 ptg ini tanda sokongan kepada kami.

Lihat pada minit ke 0:17, provokasi yang dibuat oleh seorang pemuda Umno ke atas petugas ceramah.

Ini kenyataan ketua pemuda UMNO Gombak Megat Dzulkarnian A/L Omar Din dalam kekecohan Jelajah Merdeka Rakyat Gombak semalam.
Anda nilailah sendiri penipuan UMNO. Secara tiba-tiba ada mesyuarat. Sedangkan semua ahli termasuk dia buat kacau dari awal sampai habis. UMNO memang dasar penipu besar.

Samseng umno gombak- Fru terpaksa datang

Dengar luahan seorang mangsa dari UMNO. Dengar betul-betul penipuan mereka. Kami datang tidak buat apa-apa? Owh. Sungguh hebat penipuan kamu. Kamu tanggunglah dosa dihadapan Allah dengan apa yang telah kamu lakukan. 
Kami doakan Allah membalas segala kejahatan kamu si samseng UMNO dengan setimpalnya.








2 comments:

  1. menang PR kita cari balik sape2 dia polis yg bertugas pada mlm tu terutama FRU yg nmpak sgt menyebelahi samseng umno taik kucing.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.