VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 7 December 2012

Aksi Suspect Penyerang Jelajah Merdeka Rakyat Gombak Sempat di Rakam Oleh Lensa Kamera

SEBARKAN KEPADA RAKYAT



Pendedahan Video : Minit ke 1:38 menunjukkan seorang pemuda memakai helmet dari arah penyokong UMNO meluru ke arah penyokong Pakatan Rakyat dan menikam salah seorang penyokong Pakatan Rakyat kemudian ditarik kebelakang oleh Penyokong UMNO.



Suspek yang menikam ahli PR pada Jelajah Merdeka dikenalpasti! Sudah saksikan video pendedahan keganasan puak umno terhadap penyokong PR? ANDA NAMPAK APA YANG KAMI NAMPAK? 
Suspek ini muncul diminit ke 1:17





Sudah saksikan video pendedahan keganasan puak umno terhadap penyokong PR? ANDA NAMPAK APA YANG KAMI NAMPAK?
Pendedahan Video : Minit ke 1:38 menunjukkan seorang pemuda memakai helmet dari arah penyokong UMNO meluru ke arah penyokong Pakatan Rakyat dan menikam salah seorang penyokong Pakatan Rakyat kemudian ditarik kebelakang oleh Penyokong UMNO


Wanita ini salah seorang wanita yang menjerit-jerit, terlolong MEMAKI HAMUN Anwar Ibrahim menggunakan pemBESAR SUARA di Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak malam itu.



























Perbezaan antara Israel dan BN adalah lebih kurang sama je kan kalau side kat Malaysia.


Guna facebook. Guna blog. Guna twitter. Guna youtube. Gunakan semua medium yang wujud untuk jejak individu di atas bagi membantu siasatan. Kalau sesiapa yang kenal individu di atas juga, kita mohon berikan info dan maklumat. Rileks la wei. Kita bukan tuduh pon. Kita letak ia sebagai suspect maksudnya suspect la. Ahahahah

Kat atas ada video yang dimaksudkan mengenai kejadian ini. Penyokong-penyokong PR sibuk nak rakam. Nak tahu kenapa? Sebab sibuk nak kumpul bukti untuk didedahkan. Jadi ini membuktikan pemikiran depa terarah mencari si pencetus provokasi dan merakamkan kejadian provokasi.

Bahkan kelihatan juga petugas2 PR dan penyokong2 PR cuba menghentikan provokasi dan menghalang serta menasihati penyokong2 kedua2 belah pihak agar bertenang. Walaupun yang sebenarnya penyokong2 bn saja yang terlihat over-reacted.

Penyerang tak sibuk nak rakam. Hangpa cuba fikir. Hangpa buat jahat. Hangpa merompak bank. Lepas tu hangpa pergi rakam jenayah hangpa buat. Cerdik tak otak hangpa? Cerdik la kalau hangpa nak masuk lokap kan. -edit AW




Gerombolan Samseng Upahan Semakin Membuat Kacau Dan Mengganggu Ceramah Pakatan Rakyat Di Gombak


1 comment:

  1. Umno sanggup membunuh kerana kuasa...inamak
    Inilah dinamakan politik SAMSENG
    Mana polis......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.