VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 14 October 2018

Kritik Haji Hadi Kerana Seni Politiknya, Bukan Ilmu Agamanya


Kah kah kah.. Hadi.. Hadi.. gua selalu kritik Hadi atas dasar politik beliau yg sentiasa salah. Gua bukan kritik atas ilmu ugama, bukan anti ulama bukan, gua cop Hadi nih agent umno aja.

Hadi agent umno masa tu. Di akhir hayat semenjak pru 11 umno buat strategy baru. Umno pergunakan beliau dan team beliau untuk pecahkan pembangkang konon2 boleh kekal memerintah sampai bila bila.

Kita dah ingatkan banyak kali, ATGNA pun ingatkan banyak kali. Sampai nak ludah individu yg nak satukan Pas dan umno. Malangnya yg menegur Hadi disingkir hingga mereka yg tersingkir mewujudkan parti Amanah.

Berpuluh2 tahun melawan BN akhirnya pembangkang berjaya usir BN dalam pru14. Malang 1000 kali malang bagi pas. Plan konon2 BN menang dapatlah kiranya Hadi kotnya bersama2 BN dalam tampuk pemerintahan. Dapat kiranya menempel kot dilantik jadi menteri agama ke rupanya jauh tersasar!! PH menang bergaya dan BN juga rakan komplotnya pas kalah.

Itulah pas hari ini. Buat silap kerana keluar dari baris Pakatan masuk BN. Itu pon tak sekor yg berani tegur kenapa Hadi pilih keluar dari Pakatan. Kenapa woii ???

-Man Toba

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.