VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 15 October 2018

Alhamdulilah.. Tahniah Anwar Ibrahim Angkat Sumpah Sah Menjadi Ahli Parlimen


KUALA LUMPUR, 15 Okt — Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat di hadapan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Mohamad Ariff Md Yusof.

Upacara itu diadakan pada kira-kira 10 pagi sejurus Mesyuarat Kedua, Penggal Pertama Parlimen ke-14 mula bersidang.

Ini susulan kemenangan Anwar pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson, Sabtu lalu dengan majoriti besar 23,560 undi.

Mohamad Ariff ketika mengalu-alukan anggota Parlimen terbaharu itu mengucapkan tahniah kepada Anwar atas kemenangannya di PRK Port Dickson.

#AnwarKembaliLagi #AnwarIsBackAgain

1 comment:

  1. Aloh hai, ini saat2 yg Hj Hadi tak moh tengok sangat2, nok kato pa doh, meme terjadi, apa lagi ada 3 anak beranak dale dewan, jadi satu Sejarah Dunia, berkat kerja kuat dan pengorbanan yg todak akan di nafikan olih Raayat kecuali Ezam MN, Hj Hadi dan lain2 yg sama fikrah dengan nya... Tahniah Pak Sheikh dan seluruh Raayat yang mendoakan kesejahteraan beliau semenjak di jatuhkan secara zalim 1998 lalu. Allah takdirkan TM masih sempat melihat kembali DSAI apa yg dia dan UMNO selewengkan waktu 98 dulu. Semoga Allah berkati Kerajaan PH demi Raayat semua.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.