VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 24 November 2015

Keadilan Pulau Pinang Mula Mengatur Langkah Tukar Timbalan Ketua Menteri 1 Hj Mohd Rashid Hasnon


KENYATAAN MEDIA

Semalam di dalam media telah dibangkitkan isu kononnya wujud satu usaha “coup” atau merampas jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 yang saya sandang oleh salah seorang ADUN KEADILAN Pulau Pinang.

Di sini saya ingin perjelaskan bahawa perkara itu adalah tidak benar sama sekali. Saya bersama pimpinan dan ADUN-ADUN KEADILAN Pulau Pinang tetap bersatu di dalam usaha mengangkat agenda Reformasi dan perubahan yang menjadi harapan rakyat Pulau Pinang.

Saya dan KEADILAN Pulau Pinang percaya bahawa isu ini dan isu-isu yang berkait dengannya boleh diselesaikan dengan baik oleh pimpinan Pakatan Harapan di dalam semangat dan kerangka Dasar Bersama Pakatan Harapan.

YB Dato’ Hj Mohd Rashid Hasnon
Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang

24 November 2015

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.