VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Saturday, 25 April 2015

Mahathir Perli Najib, Hadirin Ketawa Besar


Bila 10 ribu orang bawa sepanduk I Love PM, maka PM pun boleh la kata "Saya tidak keseorangan " (hadirin ketawa besar)

Majlis kita harini pun meriah sebab saya bayar kat hadirin sorang satu ribu, betoi dak?
(hadirin ketawa lebih besar)

Dia dok ingat orang sokong dia... Kalau benda simple macam ni pun tak boleh faham macam mana nak jadi PM?

3 comments:

  1. Najib sebenarnya baik dan jujur tapi oleh kerana isteri mengongkong beliau dah tak blh buat apa-apa lagi. Najib takut, tunduk dan terpaksa akur apa kehendak atau saranan isteri

    ReplyDelete
  2. Era pemerintahan Kedua-dua Najib dan Mahathir serupa sahaja. Boros, tiris, rasuah, kroni, zalim, tidak adil dllllllll. Wang Perbendaharaan hampir kering, puluhan billion wang negara hangus masa Mahathir dan Najib. Ingat krisis ekonomi 1997, berapa puluh billion Bank Negara hilang wang. Berapa belas billion Perwaja rugi. Masa Najib berapa puluh billion1MDB hilang wang, Skandal Scorpion, bermewahan dgn jet peribadi, renovation kediaman di Puterajaya. Terlalu panjang senarainya sehingga tak tertulis. Kroni kaya raya masa Mahathir dan Najib. Mahathir gunakan ISA utk kurung penentang politik, Najib gunakan Akta Hasutan. Yang berbeza ianya berlaku dalam masa yg berbeza. Selamatkan negara dengan menumbangkan BN dlm pilihanraya umum akan datang.

    ReplyDelete
  3. Lagi Isu Panas ... Jom Terjah !! >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.