VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 3 May 2014

Kerja Amal Dari Peserta Demostrasi Yang Tidak Disiarkan Oleh Media






Dalam kemeriahan dan kejayaan Himpunan Bantah GST ada kisah yang tidak di ketahui umum bahawa ada kerja amal yang di lakukan oleh para demostran.. Dari SAMM Pulau Pinang..

Kejadian ini berlaku di Check Point KLCC di mana Semua NGO berkumpul.. Dalam perjalan dari Masjid KLCC ke Dataran KLCC.. Mereka terserempak dengan seorang kakak yang memerlukan bantuan kerana kereta beliau gagal di hidupkan kerana ada masalah pada bateri kereta beliau.. Berdekatan dengan Kedai Nasi Kandar Pelita.. Dengan bantuan kereta abang yang kebetulan berada di tempat kereta rosak itu.. Mereka berjaya membantu dan kereta kak itu berjaya di hidupkan.. Mereka terus ke tapak berhimpun..

Selepas itu aku di maklumkan mereka juga memberikan makanan kepada fakir miskin yang di tepi jalan sekitar KLCC sebelum ke tapak berhimpun..

Harap meraka akan terus beramal kepada rakyat yang memerlukan bantuan..

1 comment:

  1. alhamdulillah , rakyat malaysia masih berjiwa murni dan saling membantu ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.