VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 27 April 2014

6 Ancaman TPPA Yang Perlu Rakyat Malaysia Tahu


HIDUP UMNO HIDUP AMERIKA..!!!

Kedatangan Barrack Obama adalah untuk memastikan Malaysia tandatangani TPPA ini. Jika perjanjian TPPA dipersetujui bermakna selepas ini warganegara asing bebas memiliki hartanah termasuk hartanah kediaman di negara ini.. mereka juga akan menikmati segal keistimewaan yang sama dinikmati warga tempatan.

Mungkinkan ada kebarangkaliannya begini...? Percaturan semakin mudah.. kemenangan bakal menjadi milik Amerika tanpa perlu bersusah payah.. telur najib dalam genggaman Obama.. "Lu x setuju gua kasi pecah lobang yang lu sudah tipu sama lu punya rakyat dan seluruh dunia pasal isu MH370.. Gua goyang sampai lu tambang..!!! amacam!!? so lu pilih satu diantara dua.. lu nak tumbang ke lu nak gadaikan negara dan rakyat lu? "

Rasa2nya jika kebarangkalian ini berlaku najib akan pilih yang mana?

Jadi rakyat Malaysia sekelian terimalah padahnya bila si kurang cerdik yang anda pilih untuk jadi pemimpin anda..!!! BN Menang Rakyat Senang..!!! Hidup UMNO Hidup Amerika..!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.