VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 7 April 2014

Pray4Rosmah: Amran Pekida Mahu Belasah Tok Imam Kerana Selak Rambut Rosmah


Dalam kenyataan Amaran memberi amaran kepada tok imam, dia nak saman, tangkap dan saman tok imam..

"Amran akan saman imam masjid ni 100 juta ataupun dia perlu dipindahkan ke masjid area Sabah pulak . Biar dia tanggung kesalahan yang dia lakukan iaitu memasang kipas masjid terlalu laju .
Lihatlah kekuatan angin kipas itu telah membuatkan tudung mama terselak sehingga menampakan aurat nya . Subhanallah . Seorang wanita solehah diperlakukan seperti ini ?? PDRM tangkap imam itu sekarang jugak . Kalau polis takut , biar kami budak-budak 3 Line yang tangkap dan belasah imam itu . ///"

7 comments:

  1. Lepas silat tok moh kini 3line bilah kipas esok lusa entah apa pula.....

    ReplyDelete
  2. Amran Pekida bodoh !!!
    rosmah pakai selendang sbb tu terselak bl kena angin kipas.klu pki tudung kipas selaju mana pun tak akan terselak
    meh sini kau Amran biar aku belasah kau dgn silat yg aku ada

    ReplyDelete
  3. Pekida. Ajak makan kenduri boleh la..melantak sampai x ingat tetamu yg dijemput..Barua pekida ni pantang ajak makan free..10 Lori pun boleh dtg..bertumbuk ramai2 bole..gajah pun mati beb..masuk gelangang la kalau berani sangat..was x brlajar silat..tapi wa belajar cara membunuh..

    ReplyDelete
  4. Apa sngt yg budak ni agungkan.....sampai Iman pun dia nk langgar? Aku dh cuak dh bila dbagi budak budak PEKIDA ni warning....xpuas hati psl hal kerja pun sampai ugut aku nk bawa geng serang rumah aku.....Buka mata sikit bro...aku kt kmpg duduk dlm komuniti rumah panjang bro....aku anak iban..anak jati bumi kenyalang....aku alu alukan sngtla kau pegi serang...dapat jugak aku tambah koleksi kepala kt"ruai"tu...ingat kau budak PEKIDA boleh pijak maruah ngn nama bangsa aku....bangsa aku mendahului sejarah kalau pasal peluasan empayar Pengayau nih....

    ReplyDelete
  5. Yg komen ni bdoh ke ape x phm mksud tsirat post tu. Ayat menganjing tu, dh rosmah pkai slendang nampak aurat kt dalam masjid. Nk sound direct kn jd lain plk. Adoi

    ReplyDelete
  6. ramai sgt yng komen ni bodoh nk mampos...sarcastic pun xpham..mmg dungu la sng citer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.