VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 20 February 2014

Kisah Sebenar! Kepala Murid Buta Sebelah Mata Dihentak Guru Kerana Tidak Siap Kerja Sekolah, Ayah Buat Laporan Polis


Kesian budak ni. Tak semua ibu bapa tu boleh bertahan kalau cikgu dah lebih-lebih perlakukan anak mereka dengan begitu teruk sekali. Nak mendidik ada caranya bukan dengan kekerasan.

Siapa yang ada tershare post tentang pakcik saman cikgu sebelum nie atau termaki atau termarah pakcik nie sila mohon maaf.. Mungkin masa tu kita tidak tahu perkara sebenarnya yang berlaku..

Pakcik, saya minta maaf sebab dulu saya ada share post tentang pakcik saman cikgu.. masa tu saya ingat tak dak kisah disebaliknya .. maafkan saya pakcik..

Sekarang baru aku percaya kata orang yang selalu berita fitnah datang dulu.. Baru cerita sebenar timbul..

Tajuk akhbar yang misleading: "Anak tak siap kerja sekolah, bapa buat laporan polis dakwa guru rotan"

Tajuk yang sepatut-patutnya: "Kepala murid buta sebelah mata dihentak guru kerana tak siap kerja sekolah, Ayah buat laporan polis"

Newspapers nowadays.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.