VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 10 October 2013

Cepat-Cepat Tengok!!! Siaran langsung forum Selamatkan Kedaulatan Negara, Tolak TPPA malam ini


KUALA LUMPUR 10 OKT: Orang ramai boleh menyaksikan forum bertajuk Selamatkan Kedaulatan Negara, Tolak TPPA di Kelab Sultan Suleiman, Kampung Baru di sini, malam ini melalui portal ini.


Forum anjuran beberapa badan bukan kerajaan (NGO) yang dijadual bermula jam 8.30 malam itu dijangka menampilkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin lain.

Turut dipelawa, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad tetapi kehadirannya tidak dapat dipastikan.

Live Forum Klik SINI [Dah Tammat]


Himpunan Bantah TPPA dan 'Sambut' wakil US dengan simbol penolakkan 
11 Oktober | 2.00 petang | Masjid KLCC
*Lepas Solat Jumaat

BACA!!!
Apa itu Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik atau Trans-Pacific Partnership Agreement (TPPA) Klik SINI

1 comment:

  1. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.