VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Wednesday, 14 August 2013

[Gambar] Solat Dekat Tandas Awam.. Amacam Mufti Perak..


Wahai syeikh mufti.. bukan tengok surau itu tersasar arah kiblat, tapi sepatutnya tengok kenapa surau itu tidak diurus dengan baik, tersasar dari peranannya.. jika kita ke johor bukan resort ni yang surau tak hidup, kebanyakkan surau di negeri ni memang tak hidup.. sadis sungguh hidup ini..


Di johor kecoh surau digunakan oleh agama lain, antara sebab org islam pun tak guna surau.. tapi kes di perak ni, orang nak solat, tapi tak da surau, yang ada ruang solat di ruang kosong tandas awam.. mengadap tandas.. buat bilik solat cukup untuk satu sejadah..



Jom sama-sama kita tengok tandas awam, Arena Square, Kuala Kangsar..

Sedih negara islam malaysia.. 

Mohon Siasat...

Tulisan Mohd Farhan Madzlan
Kalau di ikutkan solat kat mana-mana pun tak pa... Tak semestinya kena ada masjid atau surau baru boleh solat... Janji mengadap kiblat dan  suci dari najis... Tapi jangan la cari tempat berhampiran tandas macam nie pulak...

Kira hina islam ka tak nie?

1 comment:

  1. Mufti perak dah huruhara. Namapun mufti huruhara sanasini mana boleh bagi fatwa buat sesat dan menyesatkan je. Bo layanlah mufti macam tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.