VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 20 January 2013

Apa Kaitan APA dengan Elegant Advisory Saman RM218 Juta ke Atas BN?


Saya diminta melakukan "tugas sulit' ini untuk Umno pada tahun 2002 untuk membekalkan keperluan BN untuk menghadapi PRU11 2004 oleh Pegawai Khas Pak Lah Dato Hasan Ayoub (gambar disertakan).Sblm itu saya tidak pernah kenal Pak Lah dan sehingga hari ini saya belum pernah berbual walau sepatah dengan Pak Lah.Saya bukan kroni Pak Lah dan tidak pernah berdamping dengan siapa pun ahli politik sebelum tugas ini.



Faraj fonda tuan hamba buat Dato Hasan Ayoub

Semasa didatangi Hasan Ayoub 2002 saya cuma kuli pengangkat beras di Pasar Sentul dengan gaji rm30 sehari.Saya terpilih untuk tugas sulit ini konon nya kerana saya 'low profile' dan Hasan Ayoub telah ditugaskan kerajaan/umno untuk mengenal individu saperti saya untuk menjalan misi ini bagi pihak Pak Lah dan kerajaan BN walaupun masa itu Tun Mahathir masih lagi PM.


Tempat Bro Azmi cari makan dulu sebelum 'tergolek dog' kena kongkalikong dengan mamat tak cukup inci .

Untuk meyakinkan saya,saya telah dibawa bertemu menteri menteri kanan kerajaan masa itu dan salah sorang nya adalah Datuk Zainal Abidin Zain (Timb Menteri Dalam Negeri masa itu) yang mengesahkan projek itu genuine dan saya patut rasa bangga kerana terpilih utk melakukan nya untuk Umno.Bila dah diyakinkan Timb Menteri KDN takkan tak yakin..


Datuk Zainal Abidin Zain

Saya mula mengatur gerak kerja tanpa SATU SEN pun bayaran pendahuluan dari Umno sehingga hari ini sehingga projek siap dan berjaya dilaksanakan.Hampir semua keperluan BN/Umno utk PRU11 2004(95%) seluruh negara syarikat saya yang bekalkan berjumlah hampir RM250juta dengan saya berhutang dngan semua supplier sebab mereka percayakan umno/BN dan kerajaan.


Diedarkan oleh Elegant Advisory Sdn Bhd


Selesai pilihanraya 04 dan BN menang besar Pak Lah cuci tangan dan semua menteri kabinet umno 2004 turut cuci tangan tak mahu bayar.Mereka kata tak ada appoinment letter kepada syarikat saya walaupun pada awal saya dilantik saya diberitahu surat pelantikan takan dikeluarkan kerana ini PROJEK SULIT KERAJAAN.

2005 selepas Umno tak mahu berbincang saya saman.Menang.kalah,rayuan antara syarikat dgn Umno akhirnya Julai 2010 Hakim tolak saman saya dengan alasan STATUE OF LIMITATION 6 tahun dah tamat dan saya tak boleh filekan lagi saman terhadap Umno lepas tu.Klu saya saman Umno jadi Contempt of court...boleh ke hakim guna alasan tu aniaya saya?Sedang saya mulakan tindakan sejak 2005 lagi.Inilah penganiayaan Umno terhadap saya dan lebih 200 keluarga yang terlibat dengan projek ini yang semua dah jatuh muflis dan hampir 24 orang dah jadi arwah.Ramai anak anak yatim dari yang jadi arwah hari ini jadi peminta sedekah dipasar malam dan masjid.

Saya sendiri bakal kehilangan nyawa bila2 masa saja.Tapi sebelum saya mati saya akan pastikan orang yang aniaya saya mati atau orang terdekat yang dia paling sayang mati.I got nothing to lose..

Dato Hasan Ayoub...
You Better Watch Out . . . Santa May Be Delivering More Than Presents (Salinan Terus dari uncleseekers)



Terkini dari Zunar Kartunis

Maklumat dari pengilang: Ratusan ribu tempahan bendera/baju/banner BN telah dibuat sejak bulan, tetapi haram satu sen pun tak dapat bayar, kerana itu tidak dapat diproses. Katanya, kali ini BN betul2 tak ada duit, tak macam PRU yang lepas2


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.