VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 12 December 2013

Hikmah Banjir: Lebih 100 ahli UMNO sertai PKR



Catatan Yb Fuziah

Mereka kumpul ramai2. Isi borang. Ingatkan nak minta bantuan. Rupa2nya nak isi borang keahlian. Bila kita kerja dgn ikhlas dan membantu tanpa memilih ideologi politik. Rakyat akan menilai dgn sendiri. 

Lebih 100 ahli UMNO sertai PKR. Pak Rashid ni org kuat UMNO di cawangan Tanah Putih Baru.



Saya tidak pernah memilih kasih didalam memberikan bantuan. Semua mengikut keutamaan dan SOP kami. OKU. Ibu tunggal. warga emas. Ibu mengandung. Ibu dgn anak kecil. Orang sakit. Ini semua keutamaan. Saya juga x pernah pilih atas dasar ideologi mereka. Dan tak pernah meminta mereka menjadi ahli party. Mereka ambil borang sendiri. Tiba2 panggil saja saya. Saya ingat mereka nak pohon bantuan. Rupa2 mya nak serah borang keahlian...



Video sini:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.