VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 17 November 2018

Membakar Lama-lama Boleh Berlaku Pertumpahan Darah



Selama hidup aku, amalan sebegini aku tidak pernah lihat kecuali semasa belajar di Pakistan.

Di sana, mula-mula amalan membakar patung yang dibuat sebagai simbol unjuk rasa kebencian. Tetapi, lama-lama kelamaan, ia menjadi pertumpahan darah. itu yang berlaku di Pakistan... -Wanji

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.