VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 13 October 2018

Adakah 'Menjual Parti' Sama Dengan Menjual Gula?


Jual Parti Sama Dengan Jual Gula?

Analogi Presiden Pas - kalau peruncit menjual gula, ia tak perlu bertanya dari mana pembeli gula itu mendapat wang.

Adakah 'menjual parti' sama dengan menjual gula?

Gula tidak hilang manis sekalipun dibeli dengan duit rompakan.

Prinsip dan hala tuju perjuangan parti rasanya boleh melencong dek termakan umpan. Apa tah lagi umpan parti lawan. Sama sahaja parti Islam atau bukan. Kalau termakan umpan, tentu tergadai dan berpusing hilang pedoman.

Itu bukan korupsi?

Lebih dahsyat lagi kalau yang diterima itu pun duit korupsi.

Jadi, usahlah Ustaz Hadi melalut kepada 'apa dia buat masa jadi exco' kerana saya tidak seburuk pandangan serong Ustaz Hadi pada saya. Jauh sama sekali.

Kalau terima, katakan terima.

Usah berdalih kononnya tak perlu usul periksa. Nampaknya, Ustaz Hadi mengaku Pas dah 'jual gula'.
Oh, Ustaz Hadi.

YB Husam Musa
Naib Presiden Parti AMANAH Negara,
12 Oktober 2018.

===
Pautan : http://www.sinarharian.com.my/mobile/politik/siasat-juga-husam-1.890882

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.