VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 20 August 2016

Surat Pemecatan che'Gu Bard Serta Merta dari Biro Politik PKR


Mendapat khabar....Biro Pol PKR ambil keputusan lulus usul pecat che'GuBard kerana tindakan ke SPRM. Kononnya perlu pecat segera sblm che'GuBard ke SPRM dan pergi lebih jauh.

Saya baru dihantar oleh kawan MPP yg "mereka" dh edar surat kutip sign persetujuan sokongan semua MPP.

Ajak semua khususnya pimpinan PKR berfikir dgn akal yg waras dalam kerangka semangat roh reformasi.....

Kita rai kononnya org Umno yg dedah korupsi atau salah laku pemimpin umno sebagai hero... bila umno ambil tindakan ke atas ahli umno yg dedah salah laku pemimpin umno kita kata Umno tak demokratik, selindung penjenayah...

Tp bila ada anggota PKR dedah salah laku pemimpin PKR kita tuduh anggota PKR itu pengkhianat...dan kita ambil tindakan gantung dan pecat...

Maaf bagi saya PERJUANGAN ADALAH PERLAKSANAAN KATA KATA... saya tidak akan kompromi...

Nota kaki : sehingga petang tadi katanya masih gagal mendapat persetujuan majoriti MPP

posted from Bloggeroid

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.