VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 8 September 2015

Panglima Malaysia Bersama Harapan Baru (Parti Amanah Negara)


KENYATAAN RASMI PANGLIMA MALAYSIA

Melihat dari perkembangan dan situasi politik semasa , PANGLIMA MALAYSIA terpanggil untuk membuat satu kenyataan rasmi bg berjalan bersama peredaran kehendak rakyat mengikut persetujuan bersama.

Setelah susunan ahli jawatan kuasa yg baru PANGLIMA MALAYSIA disusun setelah pertelingkahan dalaman politik PAS dan perselisihan faham dalam organisasi maka kami dengan ini sebulat suara menyokong penuh penuh penubuhan Parti Amanah Negara berteraskan Harapan Baru bg bersama dengan suara rakyat.

Umum telah ketahui bahawa setiap perjuangan itu harus berlandaskan islam dan islam itu sendiri mengatakan perlu bersama dengan hak rakyat mengikut arus islam yg telah termaktub dan sedia ada.

PANGLIMA MALAYSIA akan memberi sokongan penuh kpd Parti Amanah Negara dan akan membantu segala amanah rakyat untuk suara rakyat itu dipedulikan semua pihak.

Segala isu2 rakyat yg akan dibangkitkan oleh PANGLIMA MALAYSIA selepas ini dengan secara tidak langsung kerjasama terus untuk membantu HARAPAN BARU @ Parti Amanah Negara.

Dengan itu , kami mengalukan2 sesiapa sahaja yg berminat bersama ngo PANGLIMA MALAYSIA bg memudahkan urusan mengeluarkan isu2 bg kepentingan rakyat.


Muain Ahmad Syukri
Tim Presiden
PANGLIMA MALAYSIA
Pertubuhan Angkatan Amilin Malaysia

DEMI ISLAM ☆ DEMI RAKYAT ☆DEMI MASA DEPAN

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Panglima? Keris mana keris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tak habis2 macai Pas menghina Salehudin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.