VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 29 April 2015

Kenyataan Yusni Mat Piah Mempunyai Agenda Peribadi




KENYATAAN MEDIA RASMI PANGLIMA MALAYSIA
29 April 2015

KENYATAAN KP PULAU PINANG BERKENAAN PERHOHONAN MAAF KEPADA PRESIDEN PAS DAN MEMBOIKOT PRK PERMATANG PAUH MEMPUNYAI AGENDA PERIBADI.

PANGLIMA MALAYSIA adalah penyokong delagasi PAS dan PAKATAN RAKYAT bg membantu gerak kerja bawahan kpd rakyat marhaen ,maka dengan itu ,pihak kami tidak bersetuju dengan kenyataan Kp pulau pinang berkenaan memboikot prk permatang pauh dan tidak mengikut arahan rasmi pas pusat.

Sewajarnya ketua pemuda negeri mengarahkan semua jenteranya memberi sokongan padu kpd calon iaitu Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail.Dalam kenyataannya berkenaan memboikot pilihanraya telah melukakan hati pengundi dan mengeruhkan keadaan dan menambahkan kesulitan dalam perhubungan PAKATAN RAKYAT.

PANGLIMA MALAYSIA yakin bahawa kenyataan dibuat hanyalah bg meraih sokongan bg menghadapi muktamar pemuda akan datang dan mempunyai agenda peribadi .Secara keseluruhan PANGLIMA MALAYSIA menolak Kp pulau pinang yg hanya memegang jawatan dan langsung tidak turun padang bg mengambil tahu masalah bawahan dan rakyat .Kp pulau pinang seharusnya mengambil peduli masalah peniaga di uptown perda dengan jawatan yg ada tapi menghampakan penantian suara hati peniaga yg terdiri dari golongan marhaen.

PANGLIMA MALAYSIA mendesak Ust Yusni Mat Piah Merangkap Kp pulau Pinang meletakkan jawatan seandainya tidak mampu memikul tanggungjawabnya sebagai pemimpin .Beliau juga pernah mencetuskan pertarungan 3 penjuru di Sg Acheh pru13 yg lalu hingga menyebabkan kerusi yg berpotensi untuk menang terlepas kpd pihak Barisan Nasional dengan kemenangan tipis.
Beliau ( Kp Pulau Pinang ) hanya mendapat 690 undi walaupon telah diputuskan dalam mensyuarat
Secara rasmi PAKATAN RAKYAT bahawa yg bertanding adalah dari Parti Keadilan Rakyat.

Atas tindakan yg menyebabkan penurunan undi kpd wakil calon di Prk permatang pauh p044 ,PANGLIMA MALAYSIA berpegang pada prinsip menyokong pemimpin yg hanya membuat kerja dan menaikkan isu rakyat mengikut landasan islam ,bangsa dan pembangunan ekonomi negara.Oleh kerana itu kami dari PANGLIMA MALAYSIA menolak dan tidak akan menyokong Ust Yusni Mat Piah sebagai pemimpin dimasa akan datang atas sebab tidak menghormati arahan pimpinan parti pas pusat.

PANGLIMA MALAYSIA juga menyokong Dewan Pemuda Pas Pusat bg mengenakan tindakan disiplin keatas Ketua Pemuda PAS pulau Pinang.

DEMI ISLAM . DEMI RAKYAT .DEMI MASA DEPAN


Sulaiman Ibrahim @LRL
Presiden
PANGLIMA MALAYSIA
Pertubuhan Angkatan Amilin Malaysia

#S.k Sinar
#S.k Harakahdaily
#S.k keadilandaily
#S.k Mob Tv
#S.k media suara marhaen
#S.k metro
#S.k kosmo
#S.k Kl youth people
#S.k Bloger
#S.k Harakah
#S.k suara keadilan
#S.k Rocket today
#S.k muslim youth media

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.