VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 22 September 2014

Isu Doa, Barua dan Broker, Parti Islam Jenis Apa Ini?


Komen Dr MAZA
--
YB Saari Sungib saya kenali sebagai seorang muslim yang komited. Kuniyah (gelaran) beliau Abu 'Urwah merupakan jenama seorang yang berilmu dan berakhlak yang ramai ketahui sejak sekian lamanya. Hanya Allah yang Maha Tahu hakikat seseorang, saya serahkan hakikat sebenar kepadaNYA.
Pun begitu secara peribadi saya seorang rakyat biasa yang bukan aktivis parti politik berpendapat memang tidak sesuai tindakan beliau menyokong langkah yang dibuat oleh PKR dalam isu MB Selangor. Pada saya itu langkah songsang. Namun itu ijtihad politik beliau dan barangkali ada alasan beliau yang tersendiri.
Namun saya lebih tidak bersetuju sesiapa menuduh beliau mengambil rasuah untuk membuat sokongan itu. Saya yakin, itu bukan akhlak peribadi beliau.Tuduhan seperti itu apatahlagi dibuat di khalayak awam memerlukan bukti yang pasti kerana mencemarkan maruah seorang muslim yang sekian lama dikenali dengan susila yang baik.
Semoga Allah merahmati semua dan membaiki urusan umat ini.

Dr MAZA

Khalid Ibrahim ingkar arahan Parti, Kita sibuk pertahan kan.. Orang kita tidak wala' kepada presiden, kita lebel dia barua.. Apa punya hipokrit.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.