VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 12 March 2013

Liwat menjelang PRU

1.Siapakah yang dedahkan surat ini? Jawapan dia ialah RPK = Raja Petra Kamaruddin.

Ini ialah bukti bahawa dia ialah individu pertama yang publish surat ini di media internet. Rujuk sini: http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/special-reports/54912-is-azmin-ali-making-his-move-or-is-this-sodomy-3

2. Gambar ini disebarkan secara konsisten oleh bloggers umno bagi menyebarkan kata2 mereka bahawa lelaki di atas ialah kekasih kepada anwar ibrahim.

3. PKR tidak menafikan mengenai surat yang ditulis oleh bekas Setiausaha Politik Ahli Parlimen Ampang, Mohd Fareez Kamal Intidzam kepada Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Isnin lalu.

    Bagaimanapun menurut sumber, Fareez enggan memberikan kesahihan berhubung tulisan yang didakwa wujud penglibatan keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menghancurkan karier anak muda berusia 24 tahun itu.

    Surat yang ditulis tangan oleh Fareez itu antaranya mendakwa beliau ‘rapat’ dengan Anwar sehingga menyebabkan Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah dan anaknya, Nurul Izzah Anwar mencemburui hubungan mereka.

    Saya difahamkan Fareez akan memberi penjelasan berhubung perkara ini tidak lama lagi,” ujar sumber kepada FMT.

PKR tidak menafikan.

Fareez tidak mengiyakan.

4. Ada macam2 persoalan.

1. Kenapa surat yang ditujukan pada TGHH ada pada RPK?
2. Kenapa RPK siarkan surat di atas menjelang PRU?
3. Kenapa Fareez muncul di tv3?
4. Kenapa Nurul Izzah, Wan Azizah tak menafikan kandungan surat itu?
5. Kenapa Anwar Ibrahim tak nafikan hubungan rapat dia dengan fareez?
6. Kenapa Azmin Ali tak react kepada persoalan RPK adakah surat ini merupakan kerja Azmin Ali untuk hancurkan kerjaya politik Anwar dan keluarganya? Ia telah timbulkan persepsi. Kena react la.
7. Kenapa TGHH, TGNA dan Karpal Singh tidak keluarkan sebarang kenyataan? Adakah benar mereka telah melihat surat di atas? Lalu bagaimana ia boleh tersebar di blog RPK?
8. Kenapa PKR tidak mengambil apa2 tindakan dalam masa terdekat berkenaan hal tersebut?
9. Kenapa Zuraidah senyap orang dia buat hal di depan media dan tv3?

Kenapa?
Kenapaa?
Kenapaaaa?

FB Mohd Fareez Kamal Intidzam:
http://www.facebook.com/FareezKamalIntidzam

Link FB: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=487762441284870&set=a.357635237630925.81865.308524559208660&type=1&relevant_count=1

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.