VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 30 December 2012

Pemuja Najib Menyesal Kerana Tersalah Twitt

Dah lembik kena hentam baru rasa diri tu bodoh.

Sebab tu lah org duk ajok marilah bersama kepimpinan ulamak. Marilah marilah. Ulamak didik masyarakat mengenal Allah. Mengenal hukum hakam. Mengenal dosa pahala. Menjaga akidah. Menjaga batas2 bicara. Hang tak mau dengaq. Dok ikut pemimpin sekular. Dok kata ulamak ,tok2 guru tu sesat.
Aku tumpang simpatilah kat hang pasal teruk kena hentam. 


#lain kali pakai otak jgn simpan dlm peti sejuk.

Rujuk video di bawah saksikan sendiri bagaimana Najib Razak seorang pemimpin "BIJAK" yang kononnya memperjuangkan Islam, namun konsep asas pengkelasan najis dalam Islam pun beliau tak tahu.


Dan Akhirnya... 




3 comments:

  1. lepas jd trend...kene hack la..fake acc la... baru mintak maaf

    ReplyDelete
  2. aku pon xtau kenapa dia buat mcm tu.. sama ada dia tinggal separuh akan ataupon dia nak famous..

    ReplyDelete
  3. Mahadeath lagi bijak dr Najib lah...buleh kumpul USD44 billion woooo....excellence!

    ReplyDelete

click this

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.