VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 31 December 2012

LIVE!!! Ambang13 Bersama Uztaz Azhar Idrus, Diana Amir dan Abby Abadi Di Dataran Kemerdekaan Shah Alam


Alhamdulillah, Selamat Tahun baru 2013 dan sambutan ambang tahun baru yang diadakan banyak dan marilah bersama masuk ke tahun baru dengan program keilmuan. Kali ini Ustaz Azhar Idrus daripada Dataran Kemerdekaan Shah Alam dengan namanya D'ambang13. Syukur kali ini, rakyat Malaysia sudah ada satu Program alternatif yang berbentuk pengisian ilmu rohaniah untuk menyambut dan membuka lembaran tahun baru dengan satu majlis ilmu.


Ia bermula dengan Seminar Gen Y pada 29 Disember dan diikuti dengan Karnival Pendidikan Selangor – EduSel Fair daripada 30 hingga 31 Disember bermula tujuh pagi hingga 12 malam di Dataran Kemerdekaan, Shah Alam.
Karnival tersebut akan diwarnai dengan pelbagai aktiviti positif antaranya ceramah santai daripada personaliti TV iaitu Ahmad Shukri Yusof dan Mohd Fauzi Mustaffa.
Terdapat juga Tahnik bersama ilmuan, forum dan sembang santai bersama artis seperti Shamsul Ghau-Ghau, Kamal Adli, Malek Noor, Pierre Andre, Abby Abadi, Diana Amir dan Uztaz Azhar Idrus.


Saksikanlah secara langsung sambutan ambang tahun baru yang disediakan daripada Dataran Kemerdekaan Shah Alam langsung bermula 8.00 malam 31 Disember 2012.


SEBARKAN KEPADA RAKYAT


Streaming by Ustream


Program di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah
Video streaming by Ustream

2 comments:

  1. Salam,
    Blog sdr telahpun dipautkan ke blog saya;

    http://shalehudin.blogspot.com/

    Terima kasih...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.