VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 22 December 2018

Rakyat Sudah Kecewa Dengan Kerajaan PH. Apa Yang Perlu Mahathir Perlu Buat?


Dr M perlu lakukan sesuatu

SUNGAI PETANI: Tiada perancangan dan hala tuju jelas ke arah Malaysia Baharu menyebabkan rakyat mula kecewa dengan kerajaan yang dipimpin Pakatan Harapan (PH) ketika ini.

Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) PKR Kedah, Dato' Johari Abdul, berkata kegagalan memahami konsep Malaysia Baharu menyebabkan kerajaan mengulangi kesilapan lama yang dilakukan kerajaan terdahulu.

“Kalau tanya apa Malaysia Baharu dekat orang BERSATU (Parti Pribumi Bersatu Malaysia) mereka pun tidak faham apa. Kalau niat hendak jatuhkan (Datuk Seri) Najib (Razak), Najib sudah jatuh. Sekarang kita hilang punca tidak tahu hendak pergi ke mana.

“Lepas itu, kita ulang balik perkara yang rakyat tidak suka. Ini tidak membantu. Apa yang dinyatakan Lim Kit Siang itu ada betulnya, apabila 20 tahun kita melawan Barisan Nasional (BN) kita perlu tahu apa hendak buat sekarang,” katanya ketika dihubungi NSTP di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kenyataan Penasihat DAP, Kit Siang yang parti itu tidak akan teragak-agak meninggalkan PH jika tujuan Malaysia Baharu dikhianati.

Johari yang juga Ahli Parlimen Sungai Petani, berkata selepas Najib jatuh, Dr Mahathir seperti tidak tahu untuk membuat apa-apa dan hanya menghabiskan masa ke luar negara.

“Tun hanya mengulangi ucapan yang sama bahawa Najib mencuri. Cukuplah, dia pun sudah ke mahkamah, biar mahkamah yang tentukan.
“Cakaplah sesuatu yang lebih positif, tetapi tiada. Rakyat tertanya-tanya apa seterusnya? Rakyat pastinya mahu sesuatu yang progresif tetapi tidak nampak hala tuju yang jelas,” katanya.

Mengulas lanjut, beliau tidak pasti sama ada Perdana Menteri terlupa, tidak peduli atau tiada siapa yang menasihatkannya.

“(Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) tidak boleh masuk campur sebab dia orang luar. Kak Wan (Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail) pula ada batasnya.

“Dalam hal ini Perdana Menteri kena buat keputusan. Lakukan sesuatu untuk tidak lagi mengecewakan rakyat,” katanya.

1 comment:

  1. Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

    Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

    Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

    Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

    Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.