VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 15 May 2018

Ini Jawapannya. Kenapa Pekerja Kontrak Diberhentikan Serta Merta?


Isu Tun berhentikan perkerja kontrak yg berspesifikasi , secara serta merta,
Memang patutpun mereka diberhentikan kerja ,kerana mereka dilantik menerusi tiket kuasa politik secara kontrak dan berselindung di bawah unit unit di Jabatan Perdana Menteri , EPU(Economy Planning Unit) serta unit unit lain umpamanya ICU JPM , TEAM PMO,MYKMU di bawah JASA dan lain lain lagi. Setiap unit dan team ada tugas nya tersendiri yang menjuruskan kepentingan politik shj, mereka ini tiada memberi manfaat kepada rakyat dan negara pun, tapi gunakan duit rakyat untuk membayar gaji mereka.

(Salah satunya cth. adalah Team RD EPU JPM ) =TEAM RAHMAN DAHLAN serta byk lagi team dibawah nama pemimpin Umno BN yang buat kerja politik cybertroopers untuk menyebar fitnah propaganda terancang demi kepentingan politik,ada banyak team sebegini di seluruh Malaysia yang bertugas untuk memberi sokongan propaganda kepada pemimpin di sesuatu kawasan , team ini tiada kena mengena untuk meningkatkan keuntungan ekonomi negara pun , malah ianya mengguna dana serta membazirkan wang rakyat demi kepentingan politik tertentu sahaja.

Sekali Tun bertindak ,habis berkecai semua cybertroopers di seluruh Malaysia serta sekaligus mengurangkan kos perbelanjaan lebihan negara yang banyak serta membazir itu,,,
Tun sgt bijaksana👍👍

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. terbaik... kesian kesian jugak... tapi dah tugas mereka yg dilantik hanya utk politik... kena terima hakikat..

    ReplyDelete
  2. gaji rakyat bayar, tapi kerja untuk najib. suruh najib bayar gaji bulan depanlah...

    ReplyDelete
  3. kalau masih nak kerja...suruh Kak Mah bayar gaji..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.