VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 21 September 2015

Memorandum Bantahan Hidangan Minuman Keras di Menara Felda






Penyerahan memorandum bantahan penjualan minuman keras kepada Felda, Naza TTDI dan pengusaha restoran Brolly di Menara Felda pagi ini. Ia di sampaikan oleh Ust Youslaidy, Pengerusi Jawatankuasa Pembangnunan Insan Ngo ANAK. Turut hadir Sdr Abd Rahman Ramli, Pengerusi Badan Bertindak Peneroka Felda(BANGKIT) dan Hj Abu Samah Jamal.

Memo diterima oleh Tuan Saharudin, Pengurus Bahagian Korporat Felda. Beliau menjelaskan, Naza TTDI yang meluluskan permohonan Restoran Brolly. Sememangnya dari awal, Felda membantah, namun, tidak boleh berbuat apa apa kerana Brolly memohon terus melalui Naza TTDI.

Apa yang menimbulkan tanda tanya, siapa pemilik@yang berotoriti atas Menara Felda?

ANAK mendesak agar ketiga tiga pihak mengambil tindakan segera bagi mempastikan penjualan minuman keras dihentikan. Sensitiviti warga Felda yang mana 95% adalah Islam mesti dihormati.

posted from Bloggeroid

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.