VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 5 July 2015

Umno Johor Mengganas Seperti Orang Hilang Akal di Bulan Ramadan




Catatan Mordi Bimol

Serangan UMNO ke atas program anjuran DAP "Kopitiam Talk" di DUN Permas, Johor sebentar tadi...iaitu kawasan Menteri Besar Johor.

Pengalaman pertama bagi saya...diserang pihak parti lawan yg betul2 biadap dan tidak bertamadun. Keadaan yang tidak pernah dilihat di Sarawak...dan TIDAK AKAN DILIHAT di Sarawak. Orang2 UMNO, tidak kira lelaki dan perempuan...mengganas seperti orang hilang akal.

Gelas dan mangkuk dilontar ke arah kami, meja dan kerusi dihambur, kata2 kesat dilontarkan...isyarat tangan yang lucah...keadaan yang sangat tegang!

Diugut dan dipaksa untuk meninggalkan kopitiam tersebut...namun keadaan yang kecoh diluar agak membahayakan. Dengan bantuan pihak polis, kami selamat beredar meninggalkan tempat berkenaan. Walaupun berlaku sedikit keganasan dan serangan ke atas pemimpin DAP.

Thank God we are safe...

Gambar2 ini saya ambil ketika berada di dalam kereta...1

Kisah bermula dari sini:

3 comments:

  1. Batal puasa batal puasalah

    P*k*mak umno

    ReplyDelete
  2. mmg kepala butoh lah geng umno permas ni.

    ReplyDelete
  3. Apa kurangnya pakatan dajaiiii.... Memang puk***k la pakatan... Jenis lidah bercabang sungguh.. MELAYU yg sokong Dap jenis spesis OTHMAN WOK Singapork... PKR pulak macai Dap..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.