VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Sunday, 25 January 2015

Isu Rotan: Menteri Wanita Lawan Hukum Allah?


TERBAIK DARI BN !!!.. Berhati2 ibubapa yg pukul (merotan) anaknya utk mendidik anak dlm kewajipan mendidik anak solat akan disifatkan satu KESALAHAN JENAYAH DI MALAYSIA nanti !!!

MENGAPA semenjak2 ni pemimpin MELAYU-UMNO perlekehkan didikan (merotan) yg dianjurkan dari Rasulullah s.a.w. & menolak, menghina & perlekeh hukum Allah Hudud ???

Inilah wajah sebenar mereka secara halus untuk menyembah lutut kpd undang2 ciptaan yahudi & dlm masa yg sama menjadikan didikan anjuran Rasulullah s.a.w. sbg KESALAHAN JENAYAH !!!

p/s: Cukur kening tu ikut undang2 siapa ???.. Tahu tak mencukur kening itu HUKUMNYA HARAM atau kamu mmg JAHIL agama..

Berani orang umno ulas isu nie?

3 comments:

  1. nengok kening yg bercakap tu pun dah tau kepala otak dia macamana terhadap Islam... sbb tu makin hari makin teruk akhlak anak2 kita... hukum Allah tau mau ikut nak jugak ikut cara kapir tu.. sedangkan Allah dah bagi warning sikafir tu musuh yang nyata dan mereka tak akan berdiam diri sehingga umat Islam menyertai mereka... pemimpin jenih ini yg menjahanamkam negara dan akhlak...

    ReplyDelete
  2. aku kalau jumpe menteri ni aku ludah muke dia, takde saranan lain ke nak bawak, bodoh tak bertempat

    ReplyDelete
  3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.