VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 14 March 2014

PERHATIAN!!! Penutupan Jambatan Kedua Pulau Pinang


PEMAKLUMAN PENUTUPAN JAMBATAN KEDUA PULAU PINANG / JAMBATAN SULTAN ABDUL HALIM MU’ADZAM SHAH SEMPENA PROGRAM KAYUHAN BASIKAL MERDEKA RIDE @ JAMBATAN KEDUA.

Adalah dimaklumkan bahawa program Kayuhan Merdeka Ride @ Jambatan Kedua Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah akan diadakan pada hari Ahad 16 Mac 2014.

Seramai 9000 orang akan menyertai Kayuhan Merdeka Ride @ Jambatan Kedua ini dan akan bermula dari Stadium Batu Kawan melalui Jambatan Kedua / Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah dan kembali semula ke Stadium Batu Kawan .

Upacara pelepasan akan disempurnakan oleh Tuan Yang Terutama Tun Dato’ Seri Utama (Dr.) Haji Abdul Rahman Bin Haji Abbas Yang di-Pertua Negeri Pulau Pinang.

Penutupan ini akan bermula pada hari Ahad jam 4.00 pagi sehingga 1.00 tengahari 16 Mac 2014. Pengguna jalan raya dinasihatkan menggunakan jalan alternative seperti Jambatan Pulau Pinang dan Feri untuk ulang-alik darinPulau ke Seberang.

Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.