VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 8 November 2013

Orang Cina Walk4Pas Sempena Kemenangan di Sungai Limau


Terbaik!! Lelaki Chinese ini berjalan kaki dari Kuala Terengganu sampai Masjid Rusila Marang sempena kemenangan Pas di Sungai Limau, beliau berjalan kaki tanpa sebarang sponsor.


[from inbox] Pagi tadi.. 
Juz for sharing. SOKONGAN PADU CHINESE MAN kepada PAS.
Balik dari masjid terapung td, saya terjumpa Jefri Chua yang walk4Pas sempena kemenangan di sg Limau. Neither RM sponsor, Nor for name, juz to perform his little promise with his great spirit to walk from Kuala Terengganu to Masjid Rusila Marang.

Alhamdulillah.. #setengah jam lalu (pukul 8.00am) jumpa beliau di kuala Ibai. Kagum dengan semangatnya walaupn dia adalah chinese dan muslim-to-be one day (InsyaAllah), itu tidak menghalangnya menunjukkan sokongan padu kepada Islam... InsyaAllah pukul 10 nanti sampai.

Beza antara PAS dengan umno-bn.. Kalau nak jalan kaki keliling dunia pun lantak hang la, jangan salah guna duit rakyat sudah, itu yang rakyat marah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.