VOTE ONLINE PASCA PRU13:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Google+ Followers

Blogger Kool

Monday, 26 August 2013

[Isu Pas] Surat Penolakan Datuk Husam Mula Tersebar

Klik Gambar

Surat pernolakan Datuk Husam mula tersebar

Sebelum adanya FB, PAS sangat menjaga masalah dalaman parti. PAS bukannya langsung tak ada masalah dalaman, cuma tak suka dedahkan diluar parti disamping menjaga aib rakan-rakan seperjuangan. Tapi generasi baru PAS ni nampak gelojoh sangat. Ilmu panjang sayangnya akal sangat pendek.

Isu surat ini hanya sampingan tapi yang kita perlu maklum cubaan merendahkan kewibawaan kerajaan negeri Kelantan pimpinan PAS. Cukup-cukuplah usaha menjatuhkan PAS di kelantan. isu Datuk Husam Musa tak dilantik hanya diguna sebagai modal. Memang betul-betul kena bersihkan PAS. Alhamdulillah kalah PRU. Kalau menang mungkin lagi bermasalah.
Bila surat ini terdedah baru lah mereka ada akal sebelum terdedah mereka-mereka ini heboh satu malaya. Itu ini pelbagai duk canang di bawa kemari.

Perjuangan memerlukan roh islam bukan somborono dan jangan terlalu gopoh merai kemenanagan.

Pemimpin PAS silih berganti, usah taksub mana-mana pemimpin kerana individu. Sebab tu, kalau kita berjuang dalam PAS kerana dasar, kita tidak akan kecewa, datang lah siapa pun atau pergi lah siapa pun, kita akan tetap tenang dan rileks saja. Tetapi kalau kita berjuang dalam PAS kerana memuja Idola, kita mudah kecewa.

Pengajaran Semua
Kepada NGO Kelantan yang mempopularkan isu ini, kalau pakat senyap dan beradab, tak perlu sampai keluar bukti camni. Dah keluar bukti pelbagai mari alasan pulak, aib bagailah.

PERSOALAN?
SIAPAKAH TOLAK HUSAM DARI MENJADI EXCO NEGERI KELANTAN DARUL NAIM?
Tulisan Jkkk Fan Club
Gambar asal Mohamad Fauzi Abu Samah
***
Masing-masing ada kelemahan dan kelebihan, yang berkelebihan jangan ambil kesempatan atas yang lemah.. Semua pimpinan ada masalah dan kelemahan tetap setakat mana kritikan diterima itu menjadi ukuran kepada pimpinan.. Ingat.. Pimpinan bukan maksum.. 

Cadangan aku, bawa-bawa lah berbincang.. Masing-masing terima krtikan dengan terbuka, dan perbaiki kelemahan masing..

Aku pulak, party-less.. Baru saja tobat.. Sapa yang bawa isu rakyat aku sokong, sapa yang nak bawa isu parti, bincanglah hangpa sesama sendiri.. Aku tak mau campoq..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.