VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 6 February 2013

Guan Eng gembira siap tepuk tangan sebab kedatangan 'Gangnam'


Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng gembira dengan kedatangan penyanyi rap Korea Psy akan mengadakan persembahan di negeri tersebut ketika majlis rumah terbuka BN pada 11 Februari.
"Pulau Pinang mendahului sekali lagi dengan kedatangan Psy ke Malaysia. Kita boleh kata bahawa kali pertama Psy datang ke Malaysia, beliau datang ke Pulau Pinang," kata Lim selepas mengagihkan limau mandarin di Chowrasta Market hari ini.
Katanya, beliau yakin ia akan membantu industri pelancongan di negeri itu dan turut menjangka kehadiran orang ramai dari negara jiran ke persembahan tersebut.

Beliau juga menyeru orang ramai yang hadir untuk memakai warna kuning sebagai tanda sokongan kepada BERSIH, hijau untuk alam sekitar dan merah untuk Pulau Pinang.



=== 2.3 jota tuh nak bawa gangnam style....... lebur lagik duit rakyat malaysia....

jom selak sket hutang negara zaman najib.... pandainyerr ekonomi....


Walaupon ramai rakyat tak suka kedatangan PSY dengan bayaran yang di anggap membazir.. tapi tak pa ada sorang yang fanatik sgt dengan PSY nak tengok tarian kuda.. siapa lagi kalau bukan kak mah kita tu..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.