VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 6 December 2018

Pimpinan PAS Cuba Elak Turun JIHAD 8 DISEMBER 2018


KENAPA ELAK UNTUK HADIR HIMPUNAN ?

Mohd Sayuti Omar II ( MSO )

Nampaknya seorang demi seorang pemimpin Pas cuba mengelak untuk tidak hadir ke himpuan kesyukuran ICERD pada 8 Disember nanti. Apakah tindakan itu diambil apabila mengetahui mungkin himpunan itu akan turut sama bakal dihadiri oleh Dr Mahathir Mohamad.

Semalam Mohd Amar Nik Abdullah alias Nik Amar Nante, memberi tahu beliau tidak akan hadir kerana 7 Disember beliau akan menunaikan umrah. Begitu juga seorang Exco Kelantan pada masa sama akan berada di Makkah walahl dia sudah menyeru rakyat hadir ke himpunan itu bagi menjatuhkan kerajaan PH.

Terbaharu ada pula maklumat seorang pimpinan tertinggi Pas yang juga ahli Parlimen tidak mungkin hadir kerana pada hari sama, 8 Disember beliau mengadakan kenduri walimaturus perkahwinan anaknya.

Apa tidak boleh dipindakan ke tarikh lain ke, sebab himpunan ICERD itu satu jihad. Kepada penyokong dibawah dilaungkan menghadiri himpunan itu sebagai jihad tetapi pemimpin sendiri satu demi satu mengalami "musaqakah" yang dibuat-buat. Hayalah... talak faham ana. Trims.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.