VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 19 April 2017

AMANAH SIK TETAP BERUSAHA MELEBARKAN PENGARUH DAN MEMPELBAGAIKAN PROGRAM WALAUPON BERHADAPAN DENGAN MASALAH KEWANGAN



AMANAH SIK TETAP BERUSAHA MELEBARKAN PENGARUH DAN MEMPELBAGAIKAN PROGRAM WALAUPON BERHADAPAN DENGAN MASALAH KEWANGAN

Sekali lagi penulis berminat untuk menulis bekenaan Amanah Sik yang dipimpin oleh sdr Sulaiman Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Leman Raja Lawan dalam Facebooknya.

Menurut sdr leman,beliau berusaha membuat apa sahaja bentuk program untuk menarik sokongan dan membuat penerangan kepada rakyat Sik di pedalaman sini. "Walaupom kami berhadapan dengan masalah kewangan tetapi sentiasa berusaha untuk merealisasikan program parti yang dicadangkan dan yang ingin dijalankan". Menurutnya lagi ,"jika ada jemputan mana mana program dan beliau juga akan kumpulkan pendapatannya hasil penjualan produk dan membuat program ditempatnya.Sedikit sebanyak ia membantu pergerakan parti Amanah Sik disini."

Mengikuti perkembangan Amanah Sik amat berbeza dengan aktiviti Amanah Kawasan yang lain kerana Amanah Sik mempunyai visi mengikut minda rakyat disini yang begitu unik untuk membuat pendekatan terhadap rakyat.

Ketuanya Sdr Leman berkata, beliau terpaksa menggunakan kreativiti yang berbeza untuk mengubah sokongan dan minda rakyat disini dengan menjalankan pelbagai bentuk program yang lazimnya mengasingkan perbezaan sentuhan kepada rakyat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.